Beoordelingen van Kumo Wageningen

Recente recensies

5.0
Stijn
20 maart 2023
Nancy
20 maart 2023

We hebben heerlijk gegeten van de sushi van Kumo sushi. Enige aandachtspunt is dat de vermelding van allergenen niet altijd klopt. Goed om hier alert op te zijn als je niet alles mag eten.

Koop
18 maart 2023

Fijn dat er iets gedaan met onze opmerking!

Miranda
5 maart 2023

Fantastisch lekker weer

Ana
4 maart 2023
Poppe de Boer
3 maart 2023
Faas
27 februari 2023

Gyoza’s mogen iets meer smaak en minder gefrituurd, meer gestoomd. Sushi was erg lekker. Extra krab sushi gekregen, was lekker.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Lianne
26 februari 2023
J
24 februari 2023
Linda
15 februari 2023
Irene Vermeer.
14 februari 2023

Ik complimenteer jullie voor het heerlijk bestelling, het was weer heerlijk. Dank jullie wel .

Anoniem
12 februari 2023

Heerlijk eten en altijd is de bezorging er op de gewenste tijd!!

Charlotte
9 februari 2023
Yoeke
3 februari 2023

Lekker! Prima rijst, verse vis en nog 4 extra stukjes ook. Dank.

Arisse
3 februari 2023

Altijd lekkere sushi of poke bowls. Vriendelijk personeel. laatste keer was alleen de avocado niet helemaal rijp. Maar verder niets aan te merken op het eten van kumo

Nanda
30 januari 2023

The best

Peter Damen
29 januari 2023

Heerlijke sushi en keurig op tijd bezorgd

Sterre
27 januari 2023

Erg lekker en ook goede service en optijd bezorgd! Top dus :)

.
23 januari 2023

Goede sushi

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

S.
22 januari 2023

Service was uitstekend. Werd telefonisch op de hoogte gebracht dat bestelling later klaar was ivm drukte en vervolgens dat de bestelling gereed was. Sushi was prima van smaak en structuur. Wat ik minder prettig vond was dat bij het afhalen er bezorgers voor de deur stonden te roken, geen stap opzij deden en ik door een walm van rook naar binnen moest. Laat bezorgers niet voor de deur roken zodat klanten door deze walm van rook de bestelling moeten afhalen. Erg onsmakelijk.

Vivian
21 januari 2023

Altijd lekker, vers en snel👌🏼

Sebastian
20 januari 2023

Zeer goede sushi, 1600 besteld voor 1800, om 1807 stond hij bij de deur. Daarom 4 uit de 5 sterren. Verder niets aan te merken.

Mathijs
19 januari 2023

Zoals altijd lekker en snel bezorgd, dankjewel!

esther
17 januari 2023

Heerlijk en mooi opgemaakt!

Martin
14 januari 2023

Eten is qua smaak altijd echt top. Ik geef aan welke extra's ik niet hoef te ontvangen, zoals stokjes, sojasaus etc, die krijg ik dan vervolgens alsnog. Bezorging: helaas één van beide bowls deksel eraf en op de kant in de tas. Maaltijd uit een natte tas bij elkaar moeten schrapen. Zonde.

Reactie van Kumo

Sorry deze keer is door de regen de tas kapot gegaan. Wij gaan de volgende keer hier beter rekening mee houden, en dan maken wij datgene dat kapot is gegaan opnieuw.

Hans
13 januari 2023
Eto
12 januari 2023

Uitstekende kwaliteit, zeker sinds er minder saus wordt gebruikt. Veel vega opties.

Agnes
8 januari 2023

super lekkere sushi en snel bezorgd!

Joost
7 januari 2023

Superlekker

Tino Kraan
7 januari 2023

Gisteren besteld en afgehaald in Wageningen maar dit was niet al te best. Ipv kip was er tonijn geleverd, verder viel de helft uit elkaar en was er geen sojasaus.

Reactie van Kumo

Sorry voor de slechte sushi, wij gaan de volgende keer beter erop letten of de sushirijst nog goed is en wij gaan er voor zorgen dat de bestelling niet tegenvalt.

Simone
1 januari 2022

Heerlijke pokebowl! Bezorging matig. Geen hallo of fijne avond bij aflevering (er werd helemaal niets gezegd), kwam wat onaardig over..

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Nahmir
1 januari 2022
Eugene Tholense
25 december 2022

Vaal sushi's besteld en elk keer zijn ze heerlijk. Alleen de bezorgers mogen wat vriendelijker zijn

E
24 december 2022

Super snelle bezorging, met een kwartier was het er en de warme dingen nog warm. Super lekker!

Tijmen
22 december 2022
Madelief
21 december 2022

Heel erg goed. Erg veel zalm en groenten! Rijkelijk gevuld

Jeroen
18 december 2022
Charlotte
17 december 2022

Heerlijk! Super vers en top kwaliteit.

Lies
8 december 2022

De rijst was niet gaar

Reactie van Kumo

De volgende keer zorgen wij ervoor dat de rijst goed word voorbereid, sorry voor het ongemak. Als u de volgende keer besteld dan maken wij nog een tonijnbox erbij.

Renske
4 december 2022

Kumo is altijd supersnel en heel stabiel in de goede kwaliteit. Beste in Wageningen!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Manfred
2 december 2022

Weer mogen genieten van lekkere en vooral verse sushi. Dank

Cees & Sas
26 november 2022

Bezorging was sneller dan verwacht

Anoniem
24 november 2022

Prima en supersnel

-
21 november 2022

Snelle bestelling en eten was lekker

de Bont
20 november 2022
leo.van.eijk@planet.nl
19 november 2022

Henny Cornelissen
16 november 2022

Heerlijk

M
14 november 2022
Katharina
14 november 2022
Willem van Dijk
12 november 2022

Het was weer super!

Rene
12 november 2022

Super goede sushi en precies op afgesproken tijd geleverd!

Lotte
8 november 2022
Anna
31 oktober 2022

Heeeeeerlijk

M
30 oktober 2022

Geen Gamber

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Kumo

excuses!

Mooniek Crijns
29 oktober 2022

Eten is heerlijk maar we misten de chilisaus bij de bestelling! En dan heeft t geen zin om daar achteraan te bellen want dan zijn je garnalen al afgekoeld.

Reactie van Kumo

excuses!

Miguel
28 oktober 2022
Noortje
27 oktober 2022
S de Jong
25 oktober 2022

Ik heb gisteren sushi besteld bij Kumo tijdens mijn vakantie in Wageningen. Ik kreeg Kumo door als tip. En ik ben zeer tevreden. Ontzettend lekkere sushi, goede smaak, juiste temperatuur. Ik heb er van genoten als echte sushi liefhebber. Een aanrader!

M
24 oktober 2022
Monique
24 oktober 2022

Eten was erg lekker. Bestelling was na 18.30 uur Heb gebeld, duurde erg lang, en stond in een mail dat dit na 1,5 uur verwacht werd te leveren. Als dit bij het bestellen vermeld zou worden had ik een keuze gehad en niet besteld. De bestelling is uiteindelijk na een uur geleverd, reactie aan de telefoon ' we zijn erg druk dus hebben uw bestelling even in de wacht gezet' vond ik niet heel prettig. Na doorvragen bleek dat er meer bestellingen in de wacht waren gezet, communicatie vooraf over wachttijden was prettig geweest, dan had ik zeker iets anders te eten geregeld.18.30 bestellen en 20.10 is voor mij echt te lang.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Kumo

volgende keer bellen en vragen of uw de bestelling kan annuleren als het zo lang duurt.

Bram
22 oktober 2022

Er is geen IOS app

Francis
19 oktober 2022

Heerlijke sushi! Elke keer weer genieten. Zeker een aanrader. Deze tent weet zich goed te onderscheiden door een apart en heerlijk assortiment!

Jana
17 oktober 2022

Altijd vers, altijd lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bart
15 oktober 2022

Weer prima kwaliteit en keurig op tijd

Jansen
15 oktober 2022

Super lekker, super snel en een goede prijs

Odette
10 oktober 2022

Ik had een pokebowl zalm besteld en gevraagd om deze zonder de edamame en maïs te maken. Ik kreeg helaas zowel de edamame als maïs op de pokebowl... Dat maakte het minder lekker voor mij

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Raoul
3 oktober 2022

Heerlijke sushi, prima op tijd en snel bezorgd.

Hans
28 september 2022

Als altijd verrukkelijk

MP
21 september 2022
Mar
17 september 2022

Uitstekende sushi, snelle bezorging

Noortje
16 september 2022
M.
11 september 2022

Het duurde meer als 2 uur!!! voordat de bestelling er was. Valt erg tegen dat er dan niet iets als compensatie wordt geboden.

Reactie van Kumo

U heeft het verkeerde adres opgegeven, hier kunnen wij helaas weinig aan doen. Volgende keer zullen wij eerder proberen te bezorgen!

Martin
1 september 2022

Eten was koud en bezorging half uur te laat. Na bellen binnen 5 min bezorgd

Reactie van Kumo

Excuses voor het ongemak het kan zijn geweest dat het op de betreffende dag druk was

Evgenia Asanovich
25 augustus 2022
Femke
24 augustus 2022

Mijn bestelling werd voor de deur gezet zonder aan te bellen waardoor ik pas na een half uur erachter kwam dat mijn eten al buiten stond. Erg slechte service vind ik dat.

Reactie van Kumo

Sorry voor deze fout. We zullen de bezorgers hier de volgende keer beter over informeren.

I
18 augustus 2022

Hij is niet op komen dagen

Irene
15 augustus 2022

Na het eten van de sushi voedselvergiftiging gekregen. Voorlopig dus geen sushi meer voor ons.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Verhoef
12 augustus 2022

Heerlijk gegeten, verse producten en snelle en goede bezorging.

Saskia
1 augustus 2022

Het eten was deze keer echt minder lekker. Veel harde stukjes schil tussen de sushi .

Wim-Peter
30 juli 2022

Heerlijke pokebowls en zeer snelle bezorging, zeker aan te raden

TOP BV
25 juli 2022

Snelle levering en heerlijk verse sushi, goede kwaliteit voor goede prijs

Charlotte
17 juli 2022

Zo vers en lekker! Snelle vriendelijke bezorging! Waren de cola vergeten maar kwamen die gelijk brengen! Top

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

M vd Laar
15 juli 2022

Heerlijke sushi en super snel bezorgd!!

Dirk Jan
4 juli 2022

Simpel, lekker, goede kwaliteit en op tijd wooow, Super.

Berend
3 juli 2022

Topkwaliteit sushi, niet te duur en tot dusver altijd super snel geleverd.

Carla R.
1 juli 2022

Very good! Diversity, tasty, fresh and well packed. Delivery always on time! Already loyal customer

Ans
1 juli 2022

Heerlijke sushi, vers, en snel bezorgd.

Jana
1 juli 2022

Top, zoals altijd!

Ylva
30 juni 2022
Ij Vermeer
26 juni 2022

Het was heeeeeerlijk. Dank u wel.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

D
11 juni 2022
A
11 juni 2022

Supersnell bezorgd

Mark giesen wijnhandel woudenberg
10 juni 2022

Waanzinnig goed!!!! Kwaliteit fantastisch! Timing perfect!! Complimenten!! Tot snel!

Sergio
5 juni 2022

Nu 10 keer hier besteld, en altijd optijd.

A L
4 juni 2022

Weer heerlijk Sushi vrijdag beleefd, lekker en vlot bezorgd!

Hans
2 juni 2022

Als altijd keurig op tijd, vers bereid en heerlijk van smaak

Kuijpers
30 mei 2022

Kumo overtreft alle concurenten! Jammer voor ons dat we niet in de buurt wonen. Kumo is onze nieuwe favoriet voor als we in omgeving Wageningen zijn.

iris
30 mei 2022

Snelle levering en goede verse kwaliteit!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Leontine
29 mei 2022

Super lekker en erg snel bezorgd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Chantal
28 mei 2022

Wauw, bestelling was er binnen 10 minuten. Echt geweldig en het eten was ook heel lekker!

Narawitch
27 mei 2022
mevr. Visser
27 mei 2022
Bas
21 mei 2022

Erg lekker weer. Bezorging was super, precies op tijd en heel erg vriendelijk

AMP
15 mei 2022

Snel bezorgd en goede kwaliteit

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

ron
11 mei 2022

Bezorger vriendelijk en stipt op tijd Eten was heerlijk verbeter punt de warme producten komen lauw aan

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sonny
9 mei 2022

Dank voor de prima verzorgde sushi en de punctuele bezorging.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Franke
4 mei 2022

Heerlijke sushi. Prima bezorging.

Vienna
2 mei 2022

Fantastische service, precies op de gevraagde tijd bezorgd. En eten was weer boven alle verwachting. Te heerlijk!!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ineke
2 mei 2022

Heerlijke verse sushi, vooral de dragonrol was écht ‘de bom!’ Ziet er daarnaast ook nog prachtig uit!

Manfred
2 mei 2022

Lekkere en vers bereide sushi. Punctueel bezorgd. Dank daarvoor.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Guido
30 april 2022

1e date was een succes, bedankt Kumo!

Eugene Tholense
28 april 2022

Heerlijke sushi's Echt een aanrader

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Arno
25 april 2022
Narawitch
19 april 2022

Good taste, great service.

Bart
18 april 2022

Prima kwaliteit en keurig op tijd

Manon
17 april 2022
Hans
17 april 2022

Zoals altijd verrukkelijke vers bereide sushi.

J. Franz
14 april 2022

Heerlijke sushi, vriendelijk personeel. Kortom een aanrader!

Fabienne
13 april 2022

Jullie zijn er altijd sneller dan ik verwacht, daardoor hoef ik niet lang te wachten op het heerlijke eten. Ik haal meestal de poke bowl. Dat is eigenlijk net te veel voor mij, maar zo heb ik nog wat over voor een laat snackje of voor de volgende dag. Lekker!

Else
9 april 2022

Erg tevreden

Willem van Dijk
8 april 2022
Yassir
7 april 2022
Heitor
6 april 2022

The delivery was fast and the food was very good. However, we ordered two portions of spring rolls, and we only got one. I was too hungry and tired to take the phone and complain, but I am still registering it here.

Maaike
5 april 2022

Zoals altijd snelle bezorging en hele lekkere sushi! Uitstekende kwaliteit!

Henk Bakker
3 april 2022

Zeer smakelijke sushi en altijd op tijd bezorgd!

Myriam
3 april 2022

Bestelling mooi op tijd. Lekker. Minpuntje: teveel mayonaise op de sushi’s.

Vincent
2 april 2022

Op de minuut nauwkeurig bezorgd, en ontzettend lekker. Echt een aanrader!

EL
1 april 2022

Erg lekker, goede communicatie, hele fijne website met duidelijke labels, naar mijn mening de beste vegan sushi uit Wageningen!

Renske
31 maart 2022

Echt superlekker, zoals altijd!

Eugene Tholense
30 maart 2022

Goede service en heerlijke sushi's

Toos Andriesse
28 maart 2022

Goedemorgen, de gegrilde kip met spicy saus was anders dan voorheen. Er zat altijd een roodgekleurde spicy saus bij, en nu was de saus bijna zwart en niet zo lekker. Ook was de kip taai. Jammer. Voor het eerst dat het niet zo lekker was.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Viënna
27 maart 2022

Zoals altijd weer heerlijke sushi. Elke keer proberen we wat andere soorten en elke keer is het weer een probleem…een struggle…welke sushi wil ik NU eten. Want je wilt ze letterlijk allemaal tegelijk ik je mond stoppen. Dit is de lekkerste sushi in Wageningen en omgeving. Ik haal/ eet nooit meer andere sushi dan van hier. Dus beter besteld iedereen hier. Begin te bestellen ja…als je dit leest, bestel! Nu! En owja. Bedankt weer voor de heerlijke sushi gister, het was weer fantastisch.

Henny
26 maart 2022

Jammer dat de garnalen croquet uitverkocht was. Verder heerlijk vers.

Mariette
19 maart 2022

Dit was echt geen lekkere sushi. De nigiri set rook niet vers, en gerookte zalm en roomkaas hadden geur en smaak afgegeven op de andere sushi. Omelet was zoet, alsof er suiker aan toegevoegd was. Te weinig rijst, ook deze was zoet en verder smaakloos. Absoluut niet het geld waard, supermarkt sushi is lekkerder.

Reactie van Kumo

De omelet is uit zichzelf zoet. Als u het niet lekker vind kunt bij de opmerking melden dat u de omelet eruit wilt vervangen. Bedankt voor het advies geven. Wij zullen er de volgende keer op letten dat we de sushi verschillend verpakken. Als u het niet lekker vind dan kunt u de sushi teruggeven en dan geven wij het geld terug.

Renske
18 maart 2022
Martin Woudenberg
14 maart 2022

Hele goeie kwaliteit, erg lekker. Maar die dressing op de sushi vindt ik persoonlijk minder. Maar netjes verzorgd ,volgende keer weer,maar wel een bakje saus extra,1 is erg weinig

Lychee
12 maart 2022
Nynke
11 maart 2022

Heerlijke sushi die er ook subliem uitziet in de opdiening. Het smaakt vers en van goede kwaliteit. De gefrituurde snacks waren nog goed warm bij aankomst en de bezorging was stipt op tijd door een vriendelijke bezorger. Ook fijn dat de aangeboden coulance werd nagekomen van de vorige bestelling. Het enige wat ik mij afvroeg was welke vissoort er aan de rainbow roll was toegevoegd, omdat er twee stukjes witte vis op zaten terwijl in de beschrijving alleen tonijn en zalm staat. Enige kleine verbeterpuntje: er zat een haar op de sushi. Kan gebeuren maar niet zo'n smakelijk idee.

AK
10 maart 2022

Snelle bezorging! Lekker!

Mooniek Crijns
6 maart 2022
B
5 maart 2022

Heerlijke sushi, mooi en smaakvol. Alleen jammer dat bij 52 sruks maar 3 paar stokjes en wat weinig soja bij zat. Bezorging was netjes en op tijd..

Veenendaal
4 maart 2022
Manfred
2 maart 2022

Lekkere verse sushi, keurig op tijd bezorgd,

Simone
2 maart 2022

Het eten was er ontzettend snel en heel lekker! Het enige minpuntje is dat 1 box nogal doorelkaar was geschud, maar verder heel goed!

Kirsten de Koning
24 februari 2022

De lekkerste sushi uit de omgeving van Wageningen! Heel vers en met aandacht klaargemaakt.

Geurt-Jan
23 februari 2022

Snel en smakelijk! Extreem goed sushi restaurant.

Monique
21 februari 2022

Met deze storm op de fiets is de sushi op tijd geleverd. En het smaakte heerlijk.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Narawitch
14 februari 2022
Chris
13 februari 2022

Erg lekkere sushi! Binnen 10 minuten bezorgd in Noord-west! 👌🏼😁

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Geurt-Jan
12 februari 2022

Helaas was er geen sojasaus meegeleverd. Dat is wel nabezorgd.

S. van Enk
12 februari 2022

Altijd goed, altijd lekker, altijd op tijd. Gewoon top, elke keer weer

Vermeer
12 februari 2022

Mijn complimenten

Fenna
11 februari 2022

Heerlijke sushi gegeten! Het omelet smaakte alleen erg zoet en naar vanille, zoals ook in andere recensies benoemd. Dit is niet helemaal naar onze smaak. De chilisaus miste bij de loempia's, maar dat was voor ons geen groot probleem. Sushi was mooi gepresenteerd en smaakte (verder) heerlijk en naar meer! Bezorger was niet onvriendelijk, maar iets meer aandacht en een vriendelijke blik zou het geheel nog leuker maken.

P
10 februari 2022
Maya
6 februari 2022
Joke
5 februari 2022
Mevrouw Vermeer
30 januari 2022

Ik heb geen klacht.

Zeger
30 januari 2022

Top

Laura
28 januari 2022
Evanne
28 januari 2022

Prima kwaliteit sushi, en ik kon het mooi op de gewenste tijd afhalen

Carlo
25 januari 2022
Kat
23 januari 2022
Geurt-Jan
21 januari 2022

Perfect op tijd en zeer smakelijk!

Anoniem
19 januari 2022

Uitstekende sushi, vers bereid.

Jessica
17 januari 2022

Heerlijke sushi! En keurig op tijd geleverd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Nico
15 januari 2022
Silvia
15 januari 2022
Jana
14 januari 2022
Liz
12 januari 2022

Fast delivery and great food! Will order again and recommend.

Tycho
10 januari 2022
Tim
9 januari 2022

Lekker eten en snel bezorgd

Dewi
9 januari 2022

De sushi was erg lekker en super snel bezorgd!

Hannah
9 januari 2022
Henk Bakker
8 januari 2022

Goede sushi etc. en altijd levering op tijd!

Gerrit Brouwer
8 januari 2022

Onze bestelling smaakte prima en we gaan hier zeker nog terugkomen. Bij het bestellen was het voor ons wel lastig om te beoordelen of onze bestelling genoeg was voor een volledige maaltijd. De volgende keer zal dat wel beter gaan.

Heijmer
3 januari 2022

Het was lekker.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ine
2 januari 2021

Een kwartier eerder dan voorspeld. En zeer smakelijk! Mooi hoor!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Timo
2 januari 2021

Uitstekende kwaliteit. En precies op tijd bezorgd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

M
1 januari 2021
Ada
1 januari 2021

De vriendelijke bezorger was keurig op tijd, en wij hebben het oude jaar afgesloten met de lekkerste sushi die we ooit gegeten hebben. Top, dank jullie wel!

Erik
31 december 2021

Wederom perfecte kwaliteit, wij zijn fan!

Evert
29 december 2021
M. Kolet
27 december 2021

Altijd vriendelijk en op tijd bezorgd. Eten is goed en smakelijk.

Dekker
26 december 2021

Super lekker goede service

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Daan
26 december 2021

Helemaal top!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Zoë
25 december 2021
Ivanka Karnebeek
24 december 2021

De sushi smaakt fantastisch en goed vers gemaakt! Timing was perfect, en dat in deze drukke tijd! 👌🏻

Miranda
17 december 2021

Was weer geweldig, heerlijke sushi en super snel bezorgd 😁

Im
16 december 2021

Good quality

Peter Keulen
14 december 2021

Wij hebben afgelopen zaterdag een bestelling in zeer slechte staat ontvangen. De grote sushi box was behoorlijk door elkaar geschud waardoor alle smaken en sauzen door elkaar zaten. Wij hebben direct gebeld en de oplossing die werd aangeboden was attent. Er kon een nieuwe box bezorgd worden. Aangezien dit de grootste box was en het eten nog te eten was hebben wij hiervan afgezien. Zonde om een dubbele box te ontvangen want dit zou niet volledig genuttigd worden. Tijdens het eten zat er een stuk plastic in mijn eten waardoor mijn eetlust verdwenen was. Ik heb een mail verstuurd met daarin foto's, hierop heb ik nog geen reactie ontvangen. Dit zijn wij niet gewend van jullie en helaas ben ik genoodzaakt een slechte review te schrijven.

Reactie van Kumo

We hebben net de brievenbus gelezen. Sorry, ik heb een vreselijke sushi voor je gekregen. De mengeling van smaak en sap werd veroorzaakt door de hobbels op de bezorgweg. Het plastic dat je zag op de foto die je me struude, kwam van hanschoenen, Omdat je niet voorzichtig was. Het is niet toegestaan om sushi te megen. Dit is een zeer ernstig probleem en we zullen on beste doen om herhaling te voorkomen. Het spijt me , ik heb de E/mail niet eerde gelezen, ik kon niet meteen contact met u opnemen om het probleeem op te lossen

Willem van Dijk
13 december 2021

Netjes op tijd kunnen afhalen en topkwaliteit!

Joske Meeuwsen
13 december 2021

Lekkere sushi, ruime keuze en stipte bezorging.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bakker
13 december 2021
Jolanda
12 december 2021

Super lekker absokuut, maar hoe er gewerkt wordt mag van mij graag anders...vloekende bezogers voor de deur, kassadame staat ook in de open keuken met prachtig haar, lang,veel en los, iedereen in de eigen kleding met een schortje om en dan een nietjes tang die niet functioneerde op een werkplank fixen waar de food op bereid wordt, ik als horecadier wordt daar niet blij van!.

AL
10 december 2021
Pleun
10 december 2021
Maaike
9 december 2021

Wederom heel erg genoten van deze sushi! Erg lekker en de bezorging was ontzettend snel. Mijn complimenten en ik raad het zeker aan!

Een lief hebber
6 december 2021

Gewoon goeie verse sushi, soms zijn ze door hun producten heen, wat natuurlijk niet zo mooi is, maar wel aangeeft dat ze werken met dagverse producten. Meestal snel met bezorgen. Spontane bezorgers prima geregeld allemaal.

Lisa
6 december 2021

Lekker sushi!

Eva
4 december 2021

Ben altijd erg te praten over jullie sushi maar viel me vandaag op een puntje toch een beetje tegen.. ik had een rol met zalm en avocado maar de avocado was nog niet rijp (lees:keihard) was niet lekker en heb deze eruit gehaald :(. Verder heb ik het idee dat jullie andere gyoza’s hebben als voorheen? Veel kool proef ik in deze.. maar waren wel lekker krokant gebakken!

Fam Kocks
4 december 2021
Petra Woudenberg
4 december 2021

De sushi was heerlijk. Maar ik had gevraagd om de sushi met schaal en schelpdieren apart te verpakken, helaas zaten die nog wel samen op 1 schaal.

Rob
3 december 2021

Snel bezorgd en weer erg lekker, alleen was de hoeveelheid sojasaus wel erg beperkt. Een extra flesje zou gewaardeerd worden.

sebas
3 december 2021

erg lekker zoals altijd

Navest
29 november 2021
Rob
28 november 2021
Laura
28 november 2021

Altijd lekkere sushi en vriendelijke bezorger, helaas alleen niks gedaan met mijn vraag om de pokebowl zonder viseitjes te maken, maar verder prima.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Geurt-Jan Ploeg
27 november 2021

Jullie belden keurig dat de bestelling een kwartier later zou arriveren, helaas werd dit ruim een half uur later.

Student
27 november 2021

Lekkere sushi, snel bezorgd!

Anoniem
21 november 2021

Ik moest erg lang wachten op het eten, en er achteraan bellen. Dat ben ik niet gewend van Kumo. Verder was het wel weer goede kwaliteit sushi

maarseveen
19 november 2021

unagi bowl ( paling ) lekker en verzorgd. Nette verpakking van karton en PET plastic. De vegie spring rolletjes smaakten ook goed. Ook netjes verpakt in kartonnen bakje. (ik geef geen tienen, mag altijd beter 😣)

IM
14 november 2021

Keep on the great quality

Mooniek Crijns
13 november 2021
evelien
7 november 2021

lekker eten, snelle bezorging

Anoniem
5 november 2021
A L
31 oktober 2021

Helaas was bij eerste bestelling niet gezien dat er een opmerking over voedselallergie was gemaakt. Na een telefoontje is dit meer dan goed hersteld en kon iedereen weer smullen van de heerlijke sushi van kumo

G
30 oktober 2021

Heerlijke sushi. Zou 5 sterren zijn als er geen of maar een heel klein beetje saus over zou zitten

Eugene Tholense
26 oktober 2021

Bestel regelmatig bij hun. Ze zijn erg goed en zeer lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Meijde
25 oktober 2021

Goede sushi, vers en erg lekker. Veel verschillende soorten, kan bijna niet kiezen, allemaal erg lekker! Bezorging was precies op tijd, super!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Miranda
22 oktober 2021

Geweldig!!!

Koen
22 oktober 2021

De lekkerste en beste sushi in Wageningen.

Merit
16 oktober 2021

Super snel en goede kwaliteit

Quirine
15 oktober 2021

Lekker en supersnelle bezorging

Esther Mollema
11 oktober 2021

Echt fantastisch!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

M. Kocks
10 oktober 2021
Marloes
10 oktober 2021

Was weer top! Snelle bezorging en lekker.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ester
10 oktober 2021

Wederom héérlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Charlotte
7 oktober 2021

Snelle en vriendelijke bezorging! En het eten was erg lekker

Iwan Lammers
6 oktober 2021

Was echt weer heerlijk. Voldoende en mooi assortiment. Bezorging was spot-on. Voor de 4e x besteld en kwaliteit is constant goed. Ben zeer tevreden. Gr. Iwan

Claudia
5 oktober 2021

Erg goed, een aanrader.

Tessa
4 oktober 2021

Vandaag de grote Pokebowl besteld. Goed gevuld, heerlijke rijst met precies de goede bite. Ik bestel hier altijd graag! Ze zijn erg snel en vriendelijk en de sushi is lekker, met name de california en aanverwanten.

Mv3
4 oktober 2021

Heerlijke sushi, vers bereidt en snelle levering.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Erik van Dijk
2 oktober 2021

Makkelijk bestellen, op tijd klaar en het belangrijkste heerlijke sushi!!!

iris
28 september 2021

Altijd vers, altijd op tijd! de crispybox kun je nergens krijgen zoals hier. Meer verschillende boxen in deze stijl zou nog beter zijn.

Katie
27 september 2021

Great quality, fast delivery! Second time ordering and will order again in the future.

Jannie
25 september 2021

Heerlijk , vers, smaakvol. Genoten.

Mar
25 september 2021

Heerlijk gegeten! Kwaliteit hoor

Leontine
22 september 2021

Heerlijk gegeten. Alles vers en precies op de afgesproken tijd klaar.

Tim
20 september 2021

Lekker eten en een kwartier na bestellen al bezorgd

Mara
19 september 2021

Heerlijke sushi!! Zeer verse vis en een grote diversiteit aan smaken. Wij zijn vaste klant.

Karin
17 september 2021

Het eten was weer heerlijk!

Anoniem
17 september 2021

Zo super snel bezorgd, helemaal top!

MATTHIJS
16 september 2021

Heerlijke Sushi!

Amber
15 september 2021
Sergio
14 september 2021

Eten was er binnen een half uur en was erg goed!

Jamey
14 september 2021

Heerlijk gegeten. Echt ontzettend lekker allemaal!

Evelien
12 september 2021

Prima kwaliteit

Jana
11 september 2021

Top op tijd en altijd erg lekker

Eugene
10 september 2021

Echt lekkere sushi's. Bestel regelmatig

Lin
10 september 2021
Willeke
8 september 2021

Optijd klaar. En lekkere sushi. T was smullen😋

Peetje
5 september 2021
Else
4 september 2021

helaas was alles een beetje lauw dat was jammer maar niet minder lekker hoor !

Mark
4 september 2021
D.T.
3 september 2021

Lekkere poké bowls en snel bezorgd!

Jivita
3 september 2021

Hele snelle bezorging en het was weer erg lekker. Alleen had ik gevraagd om spicy poeder op m’n inside out sushi en dit was echter maar bij de veggie roll gedaan. Dit vond ik jammer

Mv3
29 augustus 2021

Heerlijk gegeten, vers en smaakvol en prima bezorging

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Miranda
26 augustus 2021

Super lekkere sushi, we hebben genoten!

Wendy
25 augustus 2021

Voor de 1e keer besteld en was erg lekker,ook snel geleverd. Zeker een aanrader.

Marlies
25 augustus 2021

Weer super lekker gegeten! Vers, goed van smaak en écht lekker..

Pieter
16 augustus 2021

Veel gerechten geproefd is van prima kwaliteit en de bezorging prima op tijd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

ron
15 augustus 2021

zeer nette en beleefde bezorgster en ook op afgesproken tijdstip , het eten was zalig wij hadden de grispy schotel besteld

Horstink
14 augustus 2021

Niet "vers" gezien smaak en levertijd.

M. Kolet
4 augustus 2021

snelle bezorging door een vriendelijke jongeman. Eten is heel goed.

William Schraa
3 augustus 2021

We vonden het heerlijk en gaan ook zeker vaker bestellen. Één ding wat ons niet beviel was de mayonaise bij de pokebowl. Is het bij jullie mogelijk om die weg te laten volgende keer, als we er naar vragen bij het bestellen?

Reactie van Kumo

voor de volgnde keer als u besteld kunt u bij het kopje ''opmerkingen'' er bij schrijven dat u geen mayonaise bij uw pokebowl wil.

Marc
3 augustus 2021

Het was weer super zoals altijd! We wisten alleen niet meer zeker welke rol nu aan de buitenkant gefrituurd was, deze was namelijk geweldig. Anders komen we wel een keertje langs ;).

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marlies
2 augustus 2021

Ik ben er ziek van geworden. Het eten smaakte op zich goed, maar de dag erop was het goed mis.

Reactie van Kumo

Beste Marlies, Wij vinden het erg dat U ziek bent geworden. Het spijt ons zeer! Hoe kunnen wij het verbeteren zodat U niet meer ziek wordt? en weet u ook waardoor het komt? Met vriendelijke groet, Kumo Sushi

Alex
2 augustus 2021

Top kwaliteit! We hebben ervan genoten. En perfect op tijd gebracht!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Else
29 juli 2021

Heerlijk gegeten en de bezorging was top !!!

Lotta Balfoort
28 juli 2021

Altijd ontzettend lekkere en verse sushi. Het liefst eet ik het dagelijks, heerlijk! Daarnaast is de bezorging ook prettig, altijd vriendelijke en enthousiaste mensen.

Henk
26 juli 2021

Aanrader.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sophie
25 juli 2021
Anoniem
25 juli 2021

Super snelle bezorging, goede sushi en we werden verrast door een extra toevoegde komkommersalade van het huis. Heerlijk gegeten.

Sd
24 juli 2021

Top sushi en op tijd klaar.

Myrthe
23 juli 2021

Erg lekker eten voor een goede prijs!

Anoniem
23 juli 2021

Heerlijke Sushi en snel bezorgd

G. van Geffen van Roekel
22 juli 2021

Heerlijk gegeten, vriendelijke bezorger.

Hanna
22 juli 2021

Leeeeker

Lisa Griepink
20 juli 2021
Jeroen Aalten
19 juli 2021

De sushi was heerlijk. Helaas ontbrak er een gerecht en waren jullie tekefonisch bij herhaling niet bereikbaar

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Peetje
18 juli 2021
Gerda
18 juli 2021

De lekkerste sushi van Wageningen. Bezorging ging ook soepel en snel.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.